Publicatie MVO-Jaarverslag 2019: “Goed op weg met duurzame missie’

Duurzaam ondernemen zit in het DNA van Imbema. Als familiebedrijf voelen wij ons verantwoordelijk voor de impact die wij hebben op onze omgeving. Samen met onze producenten en klanten maken wij keuzes die bijdragen aan een duurzamere keten.

In ons MVO-jaarverslag 2019 (zie bijlage) geven wij inzicht in onze initiatieven in 2019 en de doelstellingen op de langere termijn.

Als onderneming richten wij onze pijlen op drie thema’s: duurzaam ondernemen, milieubescherming en veilig en gezond werken. Zo hebben we bijvoorbeeld vorig jaar een CO2-reductie van 17,6 % gerealiseerd, ontwikkelen we samen met de drinkwatersector een circulair grondstoffenpaspoort en werken we aan oplossingen die de bedrijfsvoering van onze klanten veiliger maakt.

Alle duurzame resultaten die we behalen – met klanten, leveranciers of intern – is mede te danken aan onze medewerkers. Zij zien mogelijkheden en nemen enthousiast initiatief. Onze CEO Alexander Bloemers zegt hierover: “Duurzaamheid maakt onderdeel uit van onze strategie, maar het zijn de medewerkers die het in de praktijk brengen en met creatieve oplossingen komen. Elk jaar gaan we een groen stapje vooruit.”

Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen

UP
Heb je een vraag?